سبا مقدم - لوکال سایکولوژی

15 دقیقه مشاوره رایگان با هر رواندرمانگر جهت آشنایی بیشتر خدمات

خدمات روانشناسی برای فارسی زبانان کل دنیا

سبا مقدم

دکتر سبا مقدم

دکترای تخصصی روانشناسی , دانش آموخته روانکاوی

اگر از خارج ایران هستید، روی دکمه رزرو جلسه مشاوره کلیک کنید.

دکتر سبا مقدم

Dr. Saba Moghaddam

4.8 / 5. 28

سمت: روانشناس و رواندرمانگر

مشاوره و رواندرمانی بزرگسالان, زوج درمانی و مشاوره طلاق

رویکرد درمانی

تحلیلی

هزینه جلسات درمانجویان خارج ایران
امکان رزرو

درمانجویان خارج ایران

70 USD
تحصیلات

دکترای تخصصی روانشناسی , دانش آموخته روانکاوی

Loading...

این درمانگر را بیشتر بشناسید

خانم دکتر سبا مقدم علاوه بر رواندرمانی افراد بزگسال و کمک به زوج ها برای بهبودی ارتباطات زناشویی، مشغول تدریس دروس تخصصی روانکاوی و رواندرمانی تحلیلی به دانشجویان روانشناسی و روانکاوی میباشند. ایشون نویسنده کتاب “زندگی ما؛ زندگی فرزندان شهدا بعد از پدرانشان” و مترجم کتاب هایی از جمله The Double و «گفتگو با زوج‌­ها؛ روان­درمانی تحلیلی روابط زوجین» هستند.

خانم دکتر سبا مقدم هم بنیانگذار “مدرسه مجازی رواندرمانی تحلیلی ISPP ” هستند و به عنوان مدرس و هیئت علمی در موسسه “هم آوا” در ایران نیز فعالیت دارند. همچنین ایشون تحقیقات گسترده در زمینه ابعاد روانشناختی انسانی داشته و مقالات زیادی در مجلات تخصصی روانشناسی از ایشان به چاپ رسیده است.

ایشون دکترای تخصصی روانشناسی را در تهران کسب کرده و آموزش های تخصصی روانکاوی را در موسسه های معتبری همچون هم آوا در تهران، گروه درماني تحليلي در بيمارستان روزبه، روانکاوی با رویکرد روابط ابژه (کلاین، فربرن، بیون، کرنبرگ)، و دورۀ آموزشی زوج­درمانی تحلیلی با رویکرد روابط ابژه در انستیتوی بین‌­المللی روان­درمانی و زوج درمانی (The IPI) را گذرانده است. او هم اکنون کاندیدای برنامۀ “رواندرمانی در «مکتب بین­فردی روانکاوی»” در مؤسسۀ ویلیام النسون وایت در نیویورک است.

شما میتونید در زمینه مشکلات مربوط به ارتباط زوجین، چه قبل و چه پس از ازدواج و همچنین کلیه مشکلات و اختلال هایی که ریشه در ناخوداگاه دارند از تخصص ایشون بهره ببرید.

جدیدترین رواندرمانگران

شما با موفقیت عضو خبرنامه شده اید.