قوانین و شرایط - لوکال سایکولوژی

15 دقیقه مشاوره رایگان با هر رواندرمانگر جهت آشنایی بیشتر خدمات

خدمات روانشناسی برای فارسی زبانان کل دنیا

قوانین و شرایط

قوانین و مقررات برای درمانجو
همراه عزیز سلام
از اینکه به لوکال سایکولوژی اعتماد دارید و خدمات روانشناسی مجموعه ما را انتخاب کرده‌اید، خوشحالیم. خواهشمندیم پیش از رزرو جلسات، شرایط و ضوابط مربوط به خدمات لوکال سایکولوژی را با دقت مطالعه کرده و سپس اقدام به رزرو کنید.
لوکال سایکولوژی فضاییست که به هر ایرانی کمک میکند به رواندرمانگر و مشاور فارسی زبان و هم فرهنگ با خودش دسترسی پیداکند. روانشناسانی ماهر ، با تجربه و اخلاق مدار که با دقت زیاد گرد هم آورده ایم تا بتوانیم سهمی در بهبود سلامت روان هموطنهامون در هرجای دنیا داشته باشیم. لوکال سایکولوژی به شما کمک میکند بر اساس مشکلی که دارید بتونید از مناسب ترین مشاور یا تراپیست کمک بگیرید. اگر شما در حال مطالعه این بخش هستید به این معنی است که درخواست رزرو جلسه مشاوره آنلاین با یکی از همکاران ما را دارید ، پس لطفا شرایط و مقررات شرح داده شده در ادامه را با دقت بخوانید، رزرو وقت آنلاین به معنی آگاهی و قبول کلیه شرایط زیر است:

شرایط جلسات مشاوره آنلاین

اگر احساس اجبار به آسیب رساندن به خود یا دیگران میکنید، همین الان این وبسایت را ترک کنید و با اورژانس کشور خود تماس بگیرید، خدمات مجموعه در حال حاضر مناسب شما نیست.

جلسات مشاوره آنلاین مناسب افرادی که در بیمارستان به هر دلیلی بستری هستند نمیباشد.

شما بعنوان درمانجو موظف هستید برای برگزاری جلسات مشاوره آنلاین، اینترنت پر سرعت و موبایل یا لپ تاپ دارای دوربین برای تماس تصویری را فراهم کنید. شما متعهد میشوید که از محلی امن و ساکت مانند یک اتاق برای جلسات  استفاده کنید و نه پارک، رستوران و اماکن عمومی.

حضور نفر سوم در جلسه خلاف قانون جلسات مشاوره است مگر با اطلاع درمانگر و بدلیل نوع مشاوره (مانند جلسات زوج درمانی و مشاوره پیش از ازدواج یا خانواده درمانی).

شما متعهد میشوید که کلیه مکالمات بین شما و مشاور محرمانه باقی بماند، و هرگونه ضبط و نشر جلسات توسط شما یا مشاور ممنوع و خلاف قوانین جلسات مشاوره است.

شما متعهد میشوید پس از رزرو جلسات، سر تایم جلسه حضور داشته باشید و از مشاور درخواست حضور در جلسه زودتر از موقع و یا طولانی کردن جلسه بیش از تایمی که تعیین شده را نداشته باشید.

شما متعهد میشوید کلیه جلسات مشاوره خود را از طریق صفحه روانشناسان که در وبسایت در اختیارتان قرار داده شده  رزرو کنید و ابدا با درمانگر جهت هماهنگی جلسات تماس نگیرید(مگر اینکه اطلاعات “تماس مستقیم با درمانگر ”  در پروفایل درمانگر قابل مشاهده باشد، در اینصورت رزرو جلسات شما بطور مستقیم با هماهنگی با مشاور انجام خواهد شد).

شما متعهد میشوید که هیچگونه تماسی خارج از جلسات مشاوره با مشاور برقرار نکنید، و درصورت داشتن سوال با تیم پشتیبانی لوکال سایکولوژی تماس بگیرید. تایمی که مشاور به شما اختصاص میدهد، همان تایم جلسه مشاوره شما است و در اون تایم زمان کافی دارید که سوالات و صحبتهاتون رو با ایشون انجام بدید، بنابراین انتظار وقت گذاشتن از درمانگر خارج از جلسات غیر اخلاقی و غیر منصفانه است، همچنین بدلیل خارج شدن از اصول رابطه درمانی، از اثر درمانی کاسته خواهد شد.

شما متعهد میشوید وقت جلسه خود را از  بین تایمهای آزاد مشاور که در وبسایت مشاهده میکنید (تایم ها بطور هوشمند به زمان محلی شما نمایش داده میشوند) انتخاب کنید، بنابراین سعی کنید برای رزرو جلسه خود دیر اقدام نکنید و درصورت امکان چندین جلسه آینده را به یکباره رزرو کنید که تایمها توسط اشخاص دیگر رزرو نشوند.

شما متعهد میشوید به موقع (دیرترین زمان 24 ساعت قبل از جلسه مشاوره) رزرو جلسات مشاوره خود را از طریق وبسایت انجام دهید، و درصورتیکه تایمی را از دست دادید اقدام به رزرو تایم دیگری از مشاور کنید.

 

برای داشتن پشتیبانی تمام و کمال تیم لوکال سایکولوژی، شما متعهد می شوید کلیه خدمات را فقط از طریق وبسایت بگیرید، و نه از طریق مشاور یا واسطه  های دیگر:

شما متعهد میشوید کلیه جلسات مشاوره خود را از طریق وبسایت رزرو کنید و هزینه جلسات را در وبسایت واریز نمایید، درغیر اینصورت لوکال سایکولوژی مسئولیت چالشهای احتمالی بین درمانجو و مشاور را بعهده نخواهد گرفت، پاسخگوی شکایات و اعتراض های احتمالی درمانجو از مشاور نخواهد بود و اقدامی جهت جبران هرگونه ضرر و زیان احتمالی که درمانجو متحمل شده باشد نیز نخواهد بود. این مساله شخصی نیست، بلکه قانون مجموعه برای عملکرد بهینه است.

تمامی مشاوران لوکال سایکولوژی از برترین‌های حوزه تخصصی خود هستند. با مشاهده صفحه روانشناس ها میتوانید مشاور مناسب خود را انتخاب کرده و رزرو وقت جلسه را انجام دهید. در صورتی که برای انتخاب مشاور مناسب نیاز به راهنمایی دارید، از طریق واتساپ مجموعه با ما تماس بگیرید تا یک جلسه رایگان با یکی از متخصصان برای شرح مشکل و انتخاب مشاور مناسب داشته باشید. انتخاب مشاور با توجه به موضوع مشکل و مساله شما و حوزه تخصصی درمانگران، توسط تیم تخصصی لوکال سایکولوژی انجام می شود.

خدمات مشاوره با هزینه های متفاوت به شما درمانجویان عزیز ارائه میشود که میتوانید خدمات مدنظر خود را با هزینه ای که برای شما مناسب است انتخاب کنید. و درصورتیکه محدودیت بودجه دارید با ما تماس بگیرید تا در صورت امکان از تخفیف  یا کمک هزینه برخوردار شوید.

تیم لوکال سایکولوژی برای کلیه درمانجویان در طول سال تخفیف هایی جهت استفاده از خدمات مجموعه از جمله شرکت در دوره های آموزشی و یا جلسات مشاوره در نظر گرفته است، لطفا از مشاور و تراپیست خود درخواست تخفیف نکنید.
این جشنواره ها و تخفیف ها فقط شامل افرادیست که کلیه خدمات روانشناختی خود را از مجموعه لوکال سایکالوژی دریافت می کنند.

کلیه‌ اطلاعات خصوصی مراجعه‌کننده و مشاور محرمانه و محفوظ باقی خواهد ماند و درمانگر از نظر اخلاقی و قانونی و طبق اصول رازداری، موظف است حافظ این اطلاعات باشد؛ مگر در شرایطی که به نظر برسد درمانجو ممکن است به خود یا دیگران آسیب برساند. در این صورت روانشناس به لحاظ قانونی حق دارد که این اطلاعات را در اختیار مَراجع قانونی قرار دهد.
بدیهی است درمانگر پیش از این‌گونه اقدامات باید نسبت به احتمال ایجاد خطر درمانجو برای خود یا دیگران اطمینان حاصل کند.

تمامی اطلاعات تماس و اطلاعات دیگری که مراجعه‌کننده در اختیار درمانگر قرار می‌دهد، تنها نزد درمانگر خواهد بود و اطلاعاتی که درمانجو به لوکال سایکولوژی میدهد در این وبسایت ذخیره می‌شوند و صرفاً برای استمرار و افزایش اثربخشی جلسات مشاوره، از آن‌ها استفاده می‌شود.بدیهی است درمانگر پیش از این‌گونه اقدامات باید نسبت به احتمال ایجاد خطر درمانجو برای خود یا دیگران اطمینان حاصل کند.

جلسات تصویری و آنلاین به طور کامل خصوصی بوده و ضبط مکالمات توسط مراجع یا مشاور اکیداً ممنوع است.

خدمات این وبسایت برای حل مسائل اورژانسی نیست؛ بنابراین در شرایطی که تشخیص روانشناسان لوکال سایکولوژی بر اورژانسی بودن بیماری باشد، استفاده از سرویس‌های اورژانس به بیمار توصیه خواهد شد.

پرداخت‌ها حتما از طریق درگاه پرداخت لوکال سایکولوژی که از درگاه‌های امن بین المللی است، انجام شود؛ در صورتیکه ساکن ایران هستید، از طریق انتقال کارت به کارت به شماره کارت اعلام شده امکان واریز و رزرو وقت وجود دارد. لوکال سایکولوژی مسئولیتی در برابر وجوهی که به هر شکل دیگر پرداخت شده‌اند، نخواهد داشت.

برای انتقال زمان جلسه به زمان دیگر، باید حتما تا ۴۸ ساعت قبل از شروع جلسه‌ مشاوره، این موضوع به مشاور و مسئولان هماهنگی جلسات اطلاع داده شود. توجه داشته باشید که مبلغ پرداختی قابل بازگشت نبوده و با این کار تنها می‌توان زمان مشاوره‌ را تغییر داد.

در صورتی که به هر دلیل اعم از مشکل اتصال اینترنت یا پیدا شدن مشکل برای مشاور جلسه‌ مشاوره کنسل شود، مراجعه‌کننده می‌تواند بین دریافت وجه پرداختی و یا انتقال جلسه‌ مشاوره‌ خود به زمانی دیگر، یکی را انتخاب کند.
بدیهی است که لوکال سایکولوژی مسئولیتی در برابر مشکلاتی که از سوی درمانجو سبب کنسل شدن جلسه می‌شود، نخواهد داشت.

در صورتی که از روند جلسات مشاوره رضایت نداشته یا شکایتی داشته باشید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی، پیام خود را به تیم پشتیبانی لوکال سایکولوژی برسانید تا در اسرع وقت رسیدگی کرده و ترتیب اثر دهند.
موارد فوق بخشی از مهم‌ترین مطالبی است که لازم دانستیم راجع به قوانین مشاوره آنلاین با شما در میان بگذاریم. اگر سوالات بیشتری دارید که در این صفحه به پاسخ آن نرسیده‌اید، به صفحه پرسش‌های متداول مراجعه کرده یا با کارشناسان لوکال سایکولوژی از طریق ایمیل یا فرم تماس، در تماس باشید.

با تشکر از اعتماد شما
لوکال سایکولوژی

شما با موفقیت عضو خبرنامه شده اید.