روانشناس ایرانی در استرالیا , ملبورن و سیدنی - لوکال سایکولوژی

15 دقیقه مشاوره رایگان با هر رواندرمانگر جهت آشنایی بیشتر خدمات

خدمات روانشناسی برای فارسی زبانان کل دنیا

روانشناس ایرانی در استرالیا , ملبورن و سیدنی

بعدا بخوان

0 مورد

تاریخ انتشار

18 مارس 2024

عنوان های این مقاله

اگر این مقاله مفید بود امتیاز دهید.

5 / 5. 1

عنوان های این مقاله
روانشناس ایرانی در استرالیا , ملبورن و سیدنی

مهاجرت به استرالیا نسبت به دیگر کشورها ممکن است چالش‌های بیشتری باشد. موقعیت جغرافیایی استرالیا، منطقه زمانی، آب و هوا، قوانین و بسیاری موارد ریز و درشت دیگر باعث میشوند که چالش‌های مهاجرت به این کشور از دیگر کشورها بیشترباشد.

مانند امریکا، در جای جای استرالیا میتوان به رواندرمانگر ایرانی برای رویارویی صحیح با چالش‌های مهاجرت به استرالیا دسترسی پیدا کرد. ملبورن و سیدنی دو شهر پرطرفدار برای مهاجرت به استرالیا به شمار میروند. روانشناس ایرانی در ملبورن و روانشناس ایرانی در سیدنی به دلیل آشنایی با هر دو فرهنگ کشور مبدا و مقصد میتواند به شیوه‌ای بهتر به شما در عبور از چالش‌های مهاجرت کمک کند.

برای آماده‌سازی کامل برای مهاجرت به استرالیا و همچنین درک نقش روانشناس ایرانی در ملبورن و روانشناس ایرانی در سیدنی، در ادامه با چند چالشی که در استرالیا با آنها مواجه می‌شوید و بیشتر آشنا خواهیم شد.

چالش‌های مهاجرت به استرالیا

مهاجرت بین‌المللی اتفاق کوچک نیست. برخی از مسائل به نظر می‌رسد برای رو در رو شدن بسیار آسان باشند، اما دیگری چالش‌های بزرگی را پیش روی شما قرار می‌دهند ودر ذهن شما سوالات و نگرانی‌هایی در مورد نحوه زندگی پس از مهاجرت به کشور جدید، ایجاد میکنند.

هرچند حتی چالش‌های مهاجرت به استرالیا برای بسیاری از افراد به طور کلی تجربه مثبتی است، اما بدون شک، به شما آزمون خواهد داد و این آزمون‌ها در زمینه‌های مختلفی از زندگی برای همه افراد متفاوت است. در ادامه پس از برررسی چند چالش مهم به نقش روانشناس ایرای در ملبورن و همچنین روانشناس ایرنی درسیدنی خواهیم پرداخت.

مطالعه بیشتر : روانشناس ایرانی در سوئد

زبان

اگر انگلیسی زبان اصلی شما نیست یا به خوبی بر آن تسلط ندارید، میتواند به یکی از چالش‌های مهاجرت به استرالیا برای شما تبدیل شود.. باید در این زمینه تلاش مداوم داشته باشید. عدم توانایی در ارتباط مؤثر می‌تواند به همه جوانب زندگی تأثیر بگذارد، از جمله پیدا کردن شغل، برقراری روابط کاری و اجتماعی، و حتی فعالیت‌های روزمره مثل استفاده از حمل و نقل عمومی‌یا خرید مواد غذایی.

اگر به اندازه کافی انگلیسی صحبت نمی‌کنید، خوب است هر روز به تمرین زبان بپردازید. همچنین اگر به همراه خانواده در حال مهاجرت به استرالیا هستید، بهتر است دیگر اعضای خانواده را هم با استفاده از زبان انگلیسی عادت دهید. آموختن آنها به زبان جدید تنها به آنها کمک می‌کند تا بهتر در مدرسه جدید و زندگی در استرالیا سازگار شوند.

یافتن شغل

یافتن شغل چالشی استرس‌زا برای مهاجران است، بدون توجه به جایگاه مهاجری شما در جهان.

مفید است که قبل از ورود به استرالیا تحقیقات خود را در مورد یافتن شغل در این کشور آغاز کنید، زیرا معمولاً مسائلی مانند طراحی قوانین سختگیرانه و همچنین، مانند همه جا، معمولاً به افرادی که می‌شناسید بستگی دارد. مشکلات متداولی که ممکن است با آنها مواجه شوید، شامل تشخیص و تصدیق مهارت‌ها و تجربیات محلی می‌شود.

 

برای رزرو وقت به صورت آنلاین یا از طریق واتس اپ اقدام کنید

نظرات شما ارزشمند است

نشانی ایمیل شما محفوظ می ماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

شما با موفقیت عضو خبرنامه شده اید.